Geachte klant,
Ook bij Rijnders heeft de situatie rondom het coronavirus consequenties. Wij nemen het voorkomen van verspreiding van het virus heel serieus. Daarom zullen wij:

- u even geen hand schudden
- u vragen om de autosleutel op de balie te leggen
- u geen handtekening laten zetten op onze tablet
- gepaste afstand tot u nemen

Wij hopen op uw begrip.

Geachte klant, 

Ook bij Rijnders heeft de situatie rondom het coronavirus consequenties. Wij nemen het voorkomen van verspreiding van het virus heel serieus. Daarom zullen wij:

- u even geen hand schudden
- u vragen om de autosleutel op de balie te leggen
- u geen handtekening laten zetten op onze tablet
- gepaste afstand tot u nemen

Wij hopen op uw begrip.

Heeft u schade? 
U kunt foto's van de schade naar ons mailen; wij kunnen in de meeste gevallen aan de hand van de foto's een goede inschatting maken van de schade en de duur van de reparatie. Wij kunnen daarna telefonisch met u een afspraak voor herstel inplannen.

Heeft u al een afspraak?
De afspraak kan gewoon doorgaan. Wij hebben diverse maatregelen op het gebied van hygiene en veiligheid genomen. Wij gebruiken beschermhoezen voor uw stuur, autostoel en versnellingspook. Ook wordt de auto voor en na herstel grondig schoongemaakt en gedesinfecteerd. 

Twijfelt u of heeft u vragen?
Belt u ons gerust! Onze medewerkers staan u graag te woord.